luni, 27 iulie 2009

Ciclul vietii la Lida Home

Azi, fiind in preumblari cu my beloved, m-au apucat poftele. Nu-s gravida, stati calmi. Poftele de cumparaturi. Dupa o raita pe la Muzica si Anthony Frost, finalizate cu un viiiiiid in portofelu' din dotare (aveau reduceri la Manowar, mrr), am ajuns si prin Lida Home de la Universitate. Printre altele, aveau acolo niste ustensile de bucatarie foarte simpatice, si ne-am hotarat sa ne luam. Furculita de friptura pe care am platit-o avea un dinte ciobit, lucru pe care l-am observat abia dupa.

"Nu va suparati" zic, "pot sa o schimb?"
"Da" raspunde vanzatoarea, si mi-o ia pe cea defecta din mana.
Am luat alta si am plecat. Numai ca tocmai in fata magazinului, imediat ce am iesit, my beloved m-a luat in brate. Il mai apuca manifestari d-astea casnice in mijlocul drumului, nah. Si atunci, am vazut. Madam vanzatoarea a luat furculita stricata si... a pus-o inapoi in raft.

Poate altii-s mai prosti si nu observa.

Un comentariu:

  1. Hm, doar ce vroiai s-o dea la o parte? :)) Astia cand fac un magazin nu iau in considerare ca pot iesi pierderi din produse deteriorate deci... tb vandut tot.

    Romanica!! :D

    RăspundețiȘtergere