sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Cultura pentru copii

Zilele trecute ma intorceam acasa dupa cursuri, destul de obosita si cu Amon Amarth urlandu-mi din mp3 player. Ajunsa langa bloc, m-am oprit la supermarket-ul de la parter sa cumpar o sticla de apa. Am luat-o si m-am indreptat spre casa, unde mi-am scos si castile din urechi.

In fata mea o pustioaica dragutica la vreo 9-10 ani. Isi cumpara o ciocolata. Si cum asteptam noi la rand, numai ce-o aud "te uiti la mine vrei, pussy pussy way (sp?)". Am inlemnit. Daca de la 10 ani "canti" ca pepsi-braileanca, la 15 o sa fi la fel de multi-tasking la gauri ca si ea. Traiasca non-cultura si multe suturi in cur parintilor fetitei! Ca e vina lor, pana la urma.

3 comentarii:

  1. :))
    Da, interesant...
    Dar, tu de unde stiai cine recita versurile acelea mirobolante? Nu cumva si tu esti fan al prostituatei?

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: daca ascult Amon Amarth (printre altele), e clar ca n-o halesc pe tarfulita aia.

    RăspundețiȘtergere