joi, 22 decembrie 2011

Locuri publice in Tirgu Jiu

I-am promis unui amic ca o sa-l duc in curand in orasul meu natal, dar pentru ca n-am mai prea stat pe acolo in ultimii ani, am zis si eu sa intreb pe ici pe colo ce o mai fi aparut si merita vazut.
Iata cum a decurs o conversatie cu cineva caruia i-am cerut un asemenea sfat:

Je: bai, Strumfinstein, ce hot spots mai sunt prin Tirg? I've got a guest coming to visit.
Brotherinho: Pai.. puteti sa va duceti prin bla-blaurile astea turistice gen Coloana Infinitului and all that shizz. Apoi, la baute.. hmm.. Jem daca asculta ce asculti si tu... Cairo eventual, Anna sau Hanul Domnesc.. tot ce stiai si tu..
Je: Multam fain
Brotherinho: Oh, and if he's a guy, Loredana's [his ex girlfriend] vagina. That's a public place if there's ever been one.

Mda. 24 de ore mai tarziu si inca mai rad. Go Bro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu