joi, 30 aprilie 2009

Fete, flori si facultati

1 mai e, din vremuri mult apuse (si pe alocuri regretate) zi libera (mda, sarbatoresti munca printr-o zi libera. ihi.). Ca atare, maine nu avem scoala. Si deci acum sunt la caminul parintesc unde mama m-a asteptat cu paine si sare iar tata cu un ipod nou-nout. Glumeam. Mama era inca la serviciu si tata in delegatie. Aham.
Oricum, azi pe la 2 eram in metrou, spre gara. Pe la Stefan cel Mare, se urca, printre altii, si o tipa care-a fost in acelasi liceu cu mine. Just my luck.
"Vaaaaaai, draga, ce mai faci?" *moah-moah* (nu-mi amintesc sa fi scos mai mult de 5 cuvinte in aia patru ani).
Dupa dulcegariile de rigoare, vine intrebarea de baza:
-Si, la ce facultate esti?
-La Limbi Straine, zic.
-Daaaa? *voce dulce-diabet* siiiiii *pauza pentru relocarea neuronului* la ce sectie?
-Suedeza si engleza, zic eu mandra (in spate zeii nordici ma invitau in Valhalla deja).
Stupiditate. Adica stupoare.
-Suedezaaaaaaaaa? *neuronul stimabilei explodeaza de-atata procesare. Suedia, hmm.. pe unde e asta? Africa?*
-Da, raspund, gata sa imi folosesc rucsacul pe post de arma gri.
-Paaaaaaai... de ce? nu ai intrat la altceva sau cum?
Ei, si atunci tot iadu' s-a dezlantuit, sa folosesc o expresie mai cliseu decat moartea si reinvierea in tembelnovele.
Nu, proasto, nu de-aia. Ci pentru ca am muncit de mi-a iesit pe nas in timp ce tu te rupeai prin Caractere, pentru ca ador Suedia de cand aveam 3 ani si am citit Aventurile lui Nils Holgersson prin Suedia, pentru ca tot ce e legat de tara aia ma fascineaza si pentru ca am profesori competenti si datorita carora o sa ajung, sper, cineva. Pentru ca unii oameni au coborat din copac si din alte puncte de vedere decat al placii de par. Asa ca mori in ignoranta, si ramai la facultatea aia la care esti tu (dracu stie care o fi aia). Mori in bezna, desteapto.

Ah, bine ca pana la Gara de Nord erau doar doua statii...

8 comentarii:

  1. ha ha, mi-a placut. de fapt a crapat de ciuda cand a auzit si s-a gandit sa te umileasca, facand pe cretina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Glacius/Cristiana30 aprilie 2009 la 23:00

    "tusind Glacius isi aranjeaza ochelarii si adopta o atitudine academica"

    Da,asa e.Suedezii sunt fosti sclavi de pe diverse plantatii americane.Ii puteti gasi in Africa sub diverse forme si marimi,dar in fond e aceeasi culoare,nu?Sunt posesorii unui limbaj avansat cu precadere corporal si "batal".Se aduna in triburi pentru comemorarea diverselor aspecte ale vietii.Copaci cazuti,foamete,mamba negre la orizont,lei prietenosi.Este foarte cald in Africa,nu inteleg de ce suedezii sunt considerati a fi "reci".Or fi preluat ideea de la Eminescu pe la finele Luceafarului.
    Revenind cu picioarele pe pamant-bestial text,am ras juma de ora.Tine-o tot asa!Desi asta e un test continuu al rezistentei nervilor,al rabdarii,al bunului simt etc...e prielnic scrisului,caci altfel nu ai mai imparti cu altii o doza copioasa de ras

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce m-a deranjat cel mai tare a fost fapt altceva: cineva are nu are nici cea mai mica idee de ce inseamna o cultura precum cea a Suediei, se crede superioara pentru ca.. de fapt nici nu stiu de ce... din ce am aflat e pe la o facultate in Tg-Jiu, habar nu aveam ce cauta in Bucuresti. M-am saturat de pseudo-elitisti ca de poame acre. Ma bucur ca eu o sa ies mai castigata ca ea totusi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Presupun ca eram cam greu sa constientizeze cam ce inseamna sa fii pasionat de o cultura avand in vedere ca probabil nu prea avea asa ceva... Deci reactia este atat explicabila cat si uimitoare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Faci suedeza? :D

    Nu ma-ntereseaza tuta cu care te-ai intalnit, eu am ramas setata pe 'Engleza-Suedeza'. Unde era sectia asta cand am dat eu la Lb. Straine? Poate chiar as fi ramas. Ufff.
    Hehe, cu cine faci lit. engleza? Nicolaescu? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Simona: E o sectie superba, intr-adevar. E prima oara in viata cand am impresia ca mi-am gasit locul.
    Tu la ce ai fost?
    Nu, literatura am facut sem. asta cu Dna.Irimia, si sem 1 cu dna. Pana.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehe, engleza-italiana, dar m-am mutat, sunt la Jurnalism acum. Mie mi-e mai greu sa-mi gasesc locul. :P

    Si Irimia e unul dintre putinii profesori din facultatea aia care chiar merita. Cursurile ei sunt fantastice. (inca va mai zice ca daca nu invatati o sa ajungeti sa vindeti chiloti si sutiene-n piata?:P)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu, dar noi am fost seria ei iubita, aparent ne-a placut f mult
    *le sigh* am avut azi examen la literatura, deci adio cursuri cu dansa...

    RăspundețiȘtergere