duminică, 23 mai 2010

:)

Dracusoru aici de fata a avut o saptamana foarte proasta, inceputa cu o veste cumplita (si anume ca Dio nu mai e), continuata cu o cearta cu un om pentru care pana mai ieri mi-as fi dat si sufletul, si dominata per total de o raceala scarboasa de tot.

Astazi insa, ziua dracusorului s-a hotarat sa contrasteze cu celelalte, si sa fie una frumoasa. da' frumoasa rau de tot.
A inceput bine datorita vizitei unei prietene, cu care am stat la taclale si am barfit pana ni s-au lungit urechile.
Apoi a urmat pisoiul alb dintre masini. Apoi magazinul unde am gasit jeleuri precum cele din copilarie (si sper ca nu datau de atunci..), cu doamna vanzatoare care era foarte draguta. Am descoperit una dintre cele mai frumoase zone ale Bucurestiului. M-am distrat la air hockey (desi am luat bataie pe cinste). A fost tipul cu tricou cu Manowar care mi-a zambit, gave me horns (adica asta\m/, perversilor!) si mi-a strigat Hail! (si eu si omu' cu care eram aveam tricouri cu Manowar).Apoi, soarele care a lucit toata ziua. Apoi, pustiul de la supermarket, care se uita cu o ochi mari la mine (i-am scos limba si a facut la fel). A urmat golden retriever-ul care m-a lins voios pe nas.

Dar, mai ales, dupa toate, e omul care, la fel ca in majoritatea zilelor, mi-a inveselit-o si pe asta. E omul langa care invat, zi de zi, sa traiesc. E cel mai bun prieten al meu si cel mai drag totodata.
Azi te iubesc, lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu