luni, 13 septembrie 2010

Haha.. traim in democratie

Traiasca democratia? Adica aia din Romania?...
Bun, cu prima intrebare ma inteleg.. problema e atunci cand adaugi sintagma "Tara Prostilor, Coruptilor si Manipulatorilor", adica, pe scurt, Romania.

Azi am citit o chestie tare draguta in una din ordonantele de urgenta date anul asta de guvern. (e vorba de OUG 50/2010)...
Cica:  In cazul modificarilor impuse prin legislatie, nesemnarea de catre consumator a actelor aditionale prevazute la alin. (1) este considerata acceptare tacita. 
Adica lasa-ma sa inteleg mai bine. Eu primesc un act de la banca.. si vad acolo ca aia ma pun sa semnez ca le dau de 2 ori mai multi bani decat ar trebui si mai stiu eu ce.. 
Si am 2 variante:
1. Semnez si is mancat, platesc pana imi sar ochii din cap.
2. NU semnez si se considera ca is de acord, si iar platesc pana imi sar ochii din cap.. 
Mai exact, sunt sau nu de acord cu ceva, nu pot face nimic, ca asa au hotarat niste tampiti din Guvern. 


Asta parca ar fi din categoria Adolescenti, sectia 15-17 ani: "Daca zice Nu, inseamna defapt Da.."
Un NU e un NU domnilor, invatati sa respectati democratia aia pentru care cica ati luptat in '89.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu