miercuri, 20 mai 2009

Betmen, betmen

Ma amuza in general toti gardienii/ paznicii/ etc., care se dau mare si vin si te atentioneaza imediat ce ai intrat in raza lor vizuala, chiar daca inca nu ai facut nimic rau. Dar ei pot.
Ei, d-un astfel de Tarzan am dat azi la metrou. L-am mai vazut mai demult, cand mi-a atras atentia ca nu trebuie sa stau in zona burdufurilor, deci metroul era plin ochi. Nu i-am zis nimic atunci, da' nici ca m-am miscat. Hah!

Azi in schimb, un "Jmecher da' jmecher" crantanea fericit la seminte si scuipa cojile pe jos. Iar nenea gardianu' fortos nu zicea nimic, ci se uita pasiv la tavan. Da' stiti de ce? Pentru ca nenea consumator de bomboane agricole era mai inalt si mai solid decat el. Hmph.
N-am zis nimic, am dat Metallica mai tare (in casti, ca eu nu e manelara care n-a auzit de handsfree) si mi-am bagat nasu' in The Children of Hurin. Pentru ca asa e in Romania. Mda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu