sâmbătă, 23 mai 2009

Mai multe

In ultimele zile mi s-au intamplat o groaza de porcarii. Si cu toate astea, contrar obiceiului, sunt un dracusor linistit si fericit, da' nu va spun de ce. Secret. Shhh!
Oricum, trecand peste nenea vanzatoru' ciufut de la unu' din anticariatele de pe Magheru, azi m-am dus sa cumpar una-alta dintr-un magazin, si cand eram la casa, simteam ca tipa din spatele meu se tot impingea in mine. wtf, dude, doar nu poti zice ca nu are loc. si apoi am vazut de ce.
O tenta portofelu' meu, bagat semi-neglijent in buzunar. Cand i-am atras atentia, a inceput sa ma injure. Ca deh, asa se face. Si, ca de obicei, gardienii mucles. Ca mda.

Tot azi m-am enervat din cauza faptului ca la metrou doi cocalari vroiau sa intre inainte sa iasa lumea. Si apoi injurau de mama focului ca totusi noi ne-am exercitat prioritatea. E greu fara neuroni, nu bre?

Imi pare rau ca tot ce am scris aici a fost cam sec, da' momentan atat se poate. Oricum, de mistouri nu prea am chef, fiindca trec printr-o pasa foarte fericita. Regret amarnic, da' dracusorilor le da puf de aripi. Sau nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu