miercuri, 27 mai 2009

Galanteria in Romania

Azi am avut ceva treaba prin oras, asa ca am luat metroul spre Unirii, unde trebuia sa ajung. Pe la Universitate, se urca o doamna, vizibil insarcinata (ba as zice chiar ca in ultima luna, deoarece burtica avea ceva proportii).
M-am ridicat imediat (si nu fiindca mai aveam doar o statie). Trecand peste faptul ca in jur erau o groaza de barbati care nici nu s-au miscat, alta chestie m-a scarbit. Pana sa ajung eu la dansa, sa-i arat locul, vine un "jmecher" (pantaloni albi, mulati, camasa neagra, lant de juma' de kil la gat, par negru cu varfuri decolorate... treceti prin Obor si o sa vedeti cu tona). Si ce face animalu?
SE ASEAZA!
Da, fmm (necrofilie cu decedatii maica-sii), SE ASEAZA!
Mai idiotule, macar din respect pentru ma-ta aia care te-a cacat, si te-a purtat in burta, daca nu pt altceva...

(la chestia asta, povestindu-i-o lui Peacekeeper, am avut o discutie interesanta:
Dracusoru: macar din respect pentru ma-sa care l-a cacat
Peacekeeper: da crezi k ala stie care din ele e ma-sa
Dracusoru: eu la tac-su am indoieli
Peacekeeper: ala nici atat)

M-a scarbit. Pana la urma, un tip i-a cedat locul doamnei in cauza.
Si uite asa mi s-a intors mie iar pe ziua de azi.


PS: acu' mi-am dat seama ce si cum. Pacat ca nu m-am prins mai devreme, sa-i zic cocalarului ca nu avea de ce sa-si faca probleme. Daca esti f***t in partea dorsala nu ramai gravid. Asa ca stai calm rahatel. Tu nu erai.

2 comentarii:

  1. Nasoala treaba da faza e clasica pe-aici prin Bucuresti. Faza kalumea era sa-l ridice cineva in suturi in posterior de pe scaun, da na, cine, ca romanii sunt speriati de fel.

    RăspundețiȘtergere