joi, 10 februarie 2011

Canibalismul inca se mai practica in Romania

Cineva, nu demult mi-a spus "numai tie ti se intampla toate". Da, complet de acord. Numai ca daca mai e cineva in lumea asta si mai predispus la chestii de genul decat mine e tata. Tata caruia, de altfel ii datorez o buna parte din doza de sarcasm si aciditate cu care ma afisez de obicei. Sa vedeti ce mi-a povestit seniorul mai zilele trecute, desi intamplarea o are ca protagonist pe mamica de dracusor.

Respectiva mamica a fost rugata de o colega sa-i faca niste mici cumparaturi in cazul in care ajunge prin Kaufland (care e 'in partea noastra de oras', lol, de parca nu s-au inventat autobuze). Si nah, printre respectivele chestii de cumparat, a vrut madam si vegeta (ca-i sanatoasa rau, lol). La intrebarea, oarecum logica, "De care?", mama a primit un raspuns pe cat de naucitor, pe atat de grav. "De-aia cu cap de om."

o.O
O.o
O.O

Va-nchipuiti reactia mamei, reactie pe care am impartasit-o si eu de altfel in momentul relatarii. Va puteti probabil imagina ce fel de ganduri iti trec prin cap in asemenea momente, de la "alo, Spitalul 9?" pana la "Da' eu ce mizda pa-sii am mancat toata viata?!?". Groaza, panica, idei dubioase. Pana la urma, totusi, ideea salvatoare a venit. Solutia? una foarte simpla.

...




...



...

E vegeta aia cu un bucatar pe ambalaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu