vineri, 16 martie 2012

Sons of Odin we Four, by the Hammer of Thor

De vreo trei ani incoace zic ca "sigur la anul nu or sa mai fie atatea concerte rock/metal ca anul asta" si de trei ani de zile ma insel. Lista mea de evenimente de gen (pe care o s-o updatez si pe blog cat de curand) se lungeste pe zi ce trece si, cand am auzit zilele trecute ca azi se va anunta restul lineup-ului de la OST Fest am inceput sa ma-ntreb cu cine ne vom mai trezi pe cap - ma rog, scena- anul asta. Mi-au trecut o serie de variante prin cap- Ozzy fiind cea mai plauzibila pentru mine. Si totusi, de undeva din Valhalla, cineva (Loki, is that you?) a tinut sa ma contrazica. 

Dragostea mea pentru Manowar e binecunoscuta si ades profesata pe blogul asta, asa ca va dati seama de felul in care am reactionat in momentul in care am auzit ca invitatul conferintei de presa de azi a fost nimeni altul decat Joey DeMaio, cel care a pus pe picioare nebunia care inseamna Manowar. Dupa aproape doi ani de la ultima lor vizita, Manowar revin la Bucuresti, pe 16 iunie. Mai mult decat atat, mult-asteptatul nou album, despre care multa lume incepuse sa creada ca e doar o fata morgana, va fi lansat aici, la Bucuresti.

Nu sunt sigura de ce ne-au ales pe noi cand ar fi putut sa se duca oriunde altundeva- la bulgari, de exemplu, unde au si un ditai festivalul, dar n-o sa protestez prea mult. Nu stiu daca o sa fie un concert mai bun decat ultimele doua. De un lucru insa sunt sigura. Come hell or high water, pe 16 iunie voi fi acolo.

Si acolo sper sa fiti si voi toti: Frate-miu, care mi-a pus in mana primul CD cu Manowar, dar nu a apucat niciodata sa-i vada live, V., ca sa vezi si tu cum face lumea la the Kings of Metal, Den, pentru ca, dupa 15 ani de scoala, e cineva care asculta aceleasi lucruri ca si mine, Bogdan, pentru ca si tu, ca si mine, te ridici din cauza lor, prieteni vechi si noi deopotriva. Hail.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu