marți, 2 iunie 2009

Mda

M-am saturat.
M-am saturat de oameni prosti.
M-am saturat de oameni prosti care au impresia ca sunt destepti.
M-am saturat de oameni care au impresia ca se poate numai ca ei si ca ei sunt singurii care au dreptate.
M-am saturat de oameni care cred ca fie faci ca ei fie esti un tampit.
M-am saturat de oameni care au impresia ca numai parerea lor conteaza, si ca toti trebuie sa danseze dupa cum cred ei.
M-am saturat de oameni care se cred The Pied Piper of Hamelin sau eventual Dumnezeu.
M-am saturat de cretini care au impresia ca au dreptul sa jigneasca numai pentru ca i-a lasat cineva pe pamant.
M-am saturat de oameni carora le explici ceva de 1000 de ori si nu inteleg nimic.
M-am saturat de falsi prieteni, care se dau destepti si sunt taaaare elitisti.
M-am saturat de asa-zisi prieteni care abia asteapta sa dea cu noroi in tine. Nu ca ar avea vreun motiv, ci doar asa for fun.
M-am saturat.

Lua-v-ar dracu' pe toti. Muriti in chinuri, ma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu