duminică, 21 iunie 2009

Grea-i treaba asta cu frustrarea

Acest post NU se refera la nicio persoana cu care m-am intalnit azi, si nici la comportamentul acesteia. Acest post e o fabulatie totala, cauzata de ceaiul Earl Grey pe care l-am baut mai devreme. Pai da, e halucinogen, nu stiati? D'aia au englezii impresia ca Chelsea e mai tare ca Barcelona, printre altele.

Revenind, o dedicatie pentru persoana cu care, repet, NU m-am intalnit azi:
baiete, atunci cand si mai ales daca o sa puna dracului vreo femeie (oarba si sper ca si fara simtu' mirosului, spre binele ei) mana pe tine, o sa vezi si tu cum e, si ai face bine sa-mi zici ceva in fata daca ai de zis.
De asemenea, esti rugat frumos sa nu te mai bagi unde nu-ti fierbe oala. In schimb, un hairstylist si mai ales un sampon ar fi de preferat. Si daca nu e prea scumpa, si-o gonflabila.

Love, Dracusoru' Indragostit. M**e si sacaz.

2 comentarii:

  1. Meh, DeMaio, ma mai apuca si pe mine. Nu suport cand se ia lumea de mine pt ca am o relatie cu cineva din gasca. Ma enerveaza :|

    RăspundețiȘtergere