vineri, 25 septembrie 2009

Ew

Ba, manca-v-ar mama, de Vladimir Demikhov ati auzi? Nu, nici eu pana azi. Omu' se intampla sa fie rus. Si deci probabil mare votcar. Si de asemenea era doctor aka chirurg. Si nu ca ar avea vreo legatura astea trei, da' era cam dus cu pluta, sa-mi f*t una.

Se zice ca a fost mentoru' lu Christiaan Barnard, nenea care a facut primul transplant de inima la om (in 1967). Da' nu asta-i partea uschita.

Ei, omu' avea obiceiu' la experimente pe caini (cam ca Aberforth Dumbledore, pe capre). Dintre care, cel putin unu' e din categoria "wtf maaaan": omu a transplantat un cap de caine pe un alt caine. Care la randul lui avea si el un cap. Deci 1 + 1 faceeee? Doua!!!!!!!!!!!! (cum de-ati stiut). Ergo, cainele cu un cap de catel in plus s-a "nascut" (si asta-mi aduce aminte de un episod din South Park). Nu-mi pasa ce importanta in cercetare a avut asta. This is sick, si cu asta basta.

Ma scuzati, io ma duc sa vomit.


PS: dracusoru'-si aduce aminte, vag, de cand era ea mica, de faptul ca auzise de un doctor, tot rus (surpriza!) care a conectat capul unui caine la un mecanism de mentinere in viata. EW. sa fi fost tot nebunu asta?

2 comentarii:

  1. Mama... scarboase chestii mai copilu astea. Eu am vazut documentar si e nasol sa-l vezi daca ai mancat ceva prin ziua aia. Cred ca temperaturile extreme si votca afecteaza "pisihicu'".

    Apoi mi-a adus aminte de Catiusha cu "Si-a fatat cateaua noastra-n baie..." apropo de rusi. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si-am plecat s-o f*tem pe Catiusha...

    RăspundețiȘtergere