marți, 16 noiembrie 2010

De p-aici

Stiam eu ce stiam cand am zis ca sper sa mai scriu pe aici dar ca nu cred. Asa a si fost de altfel. Da' stati linistiti. Traieste vaca. Se intoarce acasa intr-o luna. Mai isteata, mai umblata prin lume, mai inghetata (ba, p-aci ninge!), mai informata, mai.. iunie.

Asa, si cum ziceam, n-am mai scris nimic fiindca in general am avut altele de facut, gen jucat tot felu' de sporturi dubioase, inceput de invatat la chitara (au!), vazut filme, alea alea. Da' na, azi, ca tot ma apucai sa deschid panoul, zic sa ma apuc sa mai dau din gura.

Prin Suedia e frig. Da' frig vere. Ninge cam la doua zile, altfel ploua. Am facut un om de zapada. In noiembrie. Si na, asta ma aduce la ceea ce vroiam sa zic. Fratilor, cum mai plec eu d-aci? Asta e coltisorul meu de natura, locu' in care ma pot plimba singura la doua noaptea prin padure fara sa-mi fie frica, locul in care pot sa visez. Locul in care pot sa scriu. Si mai am o luna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu