luni, 15 martie 2010

Kilipirim

Am fost si eu p-acolo, mai mult sa casc gura d-asta data, ca mai greu cu finantele. Criza, ce sa-i faci :)). Alex si-a luat niste carti, mi-am luat si eu una, dar cam atat.
Oferta? Pai a fost cam aceeasi de la Gaudeamus, cu mici diferente (Polirom si Humanitas au avut mult mai multe reduceri iar Rao, ca de obicei, nu serveste).

Ceea ce m-a frapat in schimb a fost cata lume pleca cu plasele pline. OK, si eu practic asta in momentele de finante prospere, dar nu e aia problema, ci o discutie pe care-am auzit-o azi, in timp ce plecam de acolo. Doua tipe, cam la vreo 20 de ani as zice.

Una din ele: "Da' ce faci tu cu atatea carti?"
Cealalta "A, nu pentru mine. Eu nu citesc. Da' le mai dau cadou, ca-s ieftine." Frumos, ce sa mai zic.

Partea a doua, si mai stresanta de altfel, a fost aglomeratia, ieri la pranz fiind un vacarm cumplit, de unde m-am ales cu pantofii calcati si rascalcati si cu paltonul agatat de geanta unei stimabile. De asta data am preferat sa nu ma enervez. Si nici n-am dat din coate ca oltenii care, conform unei cunostinte, sunt cea mai nasoala rasa de pe pamantul asta.

4 comentarii:

  1. mda si eu vin cu sacosile de carti de la targuri... dar eu chiar le citesc :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu. gaudeamus la mine se lasa cu faliment.
    Eu in general nu fac cadou carti. De ce? simplu. Pentru ca nu mai ajung sa le dau, le pastrez pentru mine pana la urma si cumpar altceva :))

    RăspundețiȘtergere