vineri, 19 martie 2010

Dio

De azi-dimineata am ascultat Dio incontinuu.
Ronnie James Dio e un monstru sacru al muzicii, iar la aproape 68 de ani, se poate spune ca le-a cam facut pe toate. A fost, printre altele, solist al Black Sabbath si Rainbow, momentan activeaza in Heaven and Hell si din pacate, in toamna anului trecut a fost diagnosticat cu cancer.
Ceea ce nu-l impiedica sa mearga mai departe. Asa ca, pe 26 iunie, Dio vine in Romania, in cadrul festivalului Sonisphere. Din pacate nu voi putea ajunge la concert.
Dar Dio ramane Dio.
Si pentru mine, Last in the Line va ramane mereu "acea" piesa. A fost, cred, prima piesa a lui pe care am ascultat-o. Eu l-am descoperit destul de tarziu, din pacate.

PS: daca il aud pe vreunu ca zice ca seamana la voce cu Cristi Minculescu, va pot recomanda un dentist bun.

Un comentariu:

  1. am dat search pe google si, din pacate, esti singurul care aminteste de venirea lui Dio. Dupa parerea mea, cea mai buna voce heavy metal ever...
    Last in line,dar si Lock up to the Wolves, We rock, Don't talk to strangers, Holy diver dar si Temple of the king sau Catch the rainbow de pe vremea cand canta cu Rainbow, raman piese de referinta in istoria metal
    Pe 26 voi fi acolo si voi striga, impreuna cu alte mii de fani "We rockkkkkk"

    RăspundețiȘtergere