miercuri, 24 martie 2010

Dilema Zilei

Asa, Dilema zilei... nu e veche da nici noua. Dilema zilei pentru mine e Serban Huidu. El cica asculta rock. Intrebare: asculta rock sau doar AC/DC? Cred ca trebuie sa-i mai arate cineva niste formatii noi ca eu n-am auzit alta urma de rock de la el in afara de ei.

Besides, faza cu "inrokuitu" radioului? Unde e? K mi-a crapat capu de housereala toata ziua. Deci omu' asta asculta metale sau doar AC/DC si "haus"?

P.S. De outze ude ala de Gutza nu s-a mai auzit nimic cu "initiativa" lui. I'am zis eu cuiva ca se indigneaza for nothing.

Hail and kill!

6 comentarii:

  1. ete na roacar. era sa vada el roacar anu' trecut la Manowar cand era sa-i crape capu' niste true brothers of metal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate vine si anu asta, avem in cine arunca cu apa... aaa... berea din dotare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Berea e prea scumpa la cat de proasta e. Prefer sa arunc cu altceva. Nu intreba cu ce:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Huidu e de formare mai spre rock, aşa, doar că face ceea ce i se cere la post. Din nefericire. Acum, dacă i s-a pus pata pe AC/DC, na...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu ce formare are, da' stiu cum se comporta. Si nu ca un roacar...

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm... o fi jumate jumate. :)) E bene si atata I suppose... macar nu asculta Gutza. :))

    RăspundețiȘtergere