luni, 8 august 2011

Leapsa Carti

Sta intr-un document de mai bine de doi ani, si pana azi n-am avut niciodata rabdare sa o fac. Nici macar nu mai stiu de cand o am- cred ca mi-o trimisese cineva pe fostul blog.

1. Ce carte nu ai imprumuta si de ce?
Nu mi-as imprumuta nimanui editia mea veche si aproape complet dezlanata de Hobbit, editata prin 1975 de ed. Ion Creanga. My own, my precious.
2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?
Dan Brown, cam tot. O spoiala de cultura, greseli pe masura.
3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?
O carte de economie. Nu ma pasioneaza subiectul
4. Ce carte nu ai citi niciodata si de ce?
Sandra Brown. N-am nevoie de descrieri ale lui iubi cu abdomenu' sculptat si performante sexuale nemaipomenite pe un pat cu trandafiri
5. Ce carte nu ai scrie niciodata si de ce?
Ceva in genul Mein Kampf. Cred ca asta se explica de la sine
6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tai?
Basme.
7. Care a fost cartea copilariei tale?
Legendele Olimpului, cred. Mereu am vrut sa fiu Artemis.
8. Cartea pe care ai facut-o cadou ultima data, ai citit-o?
Da, i-am luat prietenului meu o colectie de HP Lovecraft, pe care o am si eu si am citit-o fascinata.
9. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?
Lord of the Rings (JRR Tolkien), Sigfried si Crimhilda (Alexandru Mitru), The Vampire Lestat (Anne Rice).
10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua cu tine pe o insula pustie?
American Gods- Neil Gaiman
11. Ce carte pe care n-ai citit-o ai risca sa iei cu tine pe o insula pustie?
Jurnalele sedintelor de spiritism ale Iuliei Hasdeu
12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?
American Gods- Neil Gaiman
13. Numeste o carte plictisitoare.
Don Quijote de la Mancha- Miguel de Cervantes
14. Numeste-ne o carte pe care ai inceput-o, dar nu ai terminat-o.
The Priestess of Avalon- Marion Zimmer Bradley
15. Povesteste-ne cum cumperi o carte.
uneori dupa recomandari, alteori pur si simplu citesc rezumatul si ma gandesc ca mi-ar placea
16. La ce renunti ca sa cumperi o carte?
la bani de dus la bumtzi bumtzi cu fetili. LOL
17. La ce nu renunti ca sa cumperi o carte?
I'd kill for books so...
18. Cartile carei edituri iti plac cel mai mult?
Nu prea conteaza editura, dar Nemira scoate cele mai multe carti dintre cele pe care le citesc eu, asa ca am rafturi preponderent Nemirice.
19. Cat timp a trecut de cand nu ti-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeste acea ultima carte cumparata?
 The Labours of Hercule- Agatha Christie, luata pe 15 iunie. Mi-am comandat A Dance with Dragons a lui GRR Martin dar inca n-a ajuns
20. Ce carte/carti ai imprumutat ultima data?
The Cat's Cradle- Kurt Vonnegut
21. Cati tarani au participat la rascoala din o mie noua sute sapte?
Cat de-o ciorba. aprox. 130- 140 000 cred?
22. Care este scriitorul roman preferat?
Vladimir Colin
23. Care este scriitorul strain preferat?
Edgar Allan Poe, JRR Tolkien, Neil Gaiman, Anne Rice, Stephen King, Isaac Asimov.
24. Ecranizarea carei carti ai dori sa o vezi?
The Children of Hurin- JRR Tolkien
25. Numeste o carte a carei ecranizare ti-a placut mai mult decat romanul in sine.
Dracula – Bram Stoker, Brokeback Mountain- Annie Proulx 
26. Numeste o carte buna cu o ecranizare proasta.
Queen of the Damned- Anne Rice, Salem's Lot- Stephen King
27. Numeste un blogger pe care-l citesti cu placere.
vezi blogroll
28. Numeste un blogger pe care ai vrea sa-l cunosti.
Neil Gaiman
29. Ce cantaret/trupa ti-ar placea sa concerteze in Romania?
Voltaire
30. Numeste intrebarea care-ti place cel mai mult — nu dintre acestea, ci, in general.
Why is a raven like a writing desk?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu