duminică, 13 martie 2011

Barbatii stiu cum sa ofere un compliment

Si iata-ma la prima postare pe acest blog.Am inceput si eu ca stimabilul Cerbulescu Mihai,the recurring stalker, varianta softcore.Adica am stat in banca mea si am citit postarile,fara sa ma implic. Dar vremurile se schimba,asa ca multumita lui miss Raven am fost racolata, pardon cooptata pentru acest blog.P utem sa incepem cu un interludiu, sa vorbim despre teme elevate,d ar care-i rostul? Prefer oricand o recreare a realitatii.
Mi-a fost dat sa observ o noua specie masculina, nuevo tipo de varon, cum s-ar zice in spaniola.
Probabil deja va imaginati ca in spatele acestor randuri sta o feminista convinsa, frustrata si mai stiu eu ce.
Din contra, am sa scot in evidenta barbatii adevarati vorbind de copiile lor nereusite, which is a win-win situation.
Stop cadru unu:
Ziua de salariu. O stim cu totii. O vrem cu totii. O visam zi de zi.
Eu nu-s o fire practica, nici sociala. Asa ca imi cheltui majoritatea banilor pe carti. Eram la Carturesti si aveam un vraf de carti in mana. In spatele meu se furiseaza un barbat
-Vai,nu pot sa cred! Mai exista oameni care sa citeasca?

Intr-adevar,a fost o replica dezarmanta.In sensul ca timp de 3 secunde am incremenit ca sa procesez ce mi s-a zis.Like,for real?Desigur,as fi putut sa-i indic dobitocului ca a gresit locatia,ca sediul la meethornywomen.com e in alta parte,but hey cand sunt inconjurata de carti sunt deja in lumea mea fericita,sunt un fel de autista de biblioteca,daca pot zice asa ceva.Presupun ca e acelasi sindrom cu gamerii.Insa vina e a mea,desigur,fiindca nu am putut sa ii apreciez subtilitatea.Omul probabil incerca un compliment/pick up line si eu trebuia sa ma simt unica,fusesem selectionata cel putin ca obiect al atentiei pentru cateva minute-sau cine stie pentru un one night...

Moving on.Imi vedeam in continuare de treaba si omul probabil a considerat tacerea mea drept o incurajare caci a continuat:

-Si crezi ca o sa te descurci sa cari atatea carti de una singura?O sa iti rupi spatele!
-Nu am auzit pe nimeni sa fi murit din cauze culturale.
-Atunci imi poti oferi numarul tau de telefon ca sa ma suni sa ma asiguri ca ai ajuns cu bine acasa?Chiar,pe unde stai?


Dar haideti sa nu ne ingrijoram.Daca barbatii au inceput sa-si caute sufletul pereche in librarii indica
predilectia lor pentru parteneri inteligenti...yeah,right.
Si intrebarea de pe buzele tuturor e: ce carti si-a cumparat stimabilul?
Evident ca niciuna,a iesit injurand din librarie.

Al doilea *hai sa ii spunem compliment,for fuck`s sake* monolog l-am primit in metrou.

"Ai o fata clara,nu esti ca restul"

Oare cum or arata tipele cu fata vaga?Food for the mind...

Barbatii se adapteaza la orice conditii de mediu.Eram in spital,imi reveneam dupa o interventie chirurgicala destul de complicata din moment ce ma plimbam cu o perfuzie dupa mine si cu sonda Cook.Nu am sa intru in detalii,caci sunt de prisos pentru tema abordata azi.
Langa mine un nene care era in aceeasi situatie mi-a facut semn cu ochiul si mi-a zis ca e singur in salon si ca patul sau este destul de mare...

This was the thing I was dying for...sex in hospital.Pe principiul senzatii tari,romanesti.Probabil unii au fetis cu perfuziile.

Si cireasa de pe tort...*drum roll*

O initiativa curajoasa din partea multora este sa iasa in club din cand in cand.Poate ai chef sa iesi in grup cu prietenii si sa dansezi/bei pana cazi.Dar nu te poti bucura de compania celor dragi.
Un tip se apropie de mine si imi serveste o replica de genul : esti simpatica si draguta.
Contrar opiniei publice,nu,nu era beat.Decid sa ma alatur discutiei de data asta,fiindca ma simteam foarte altruista.El incepe cu obisnuita placa: "ar fi fain sa ne cunoastem mai bine,ce iti place,ai un nr.de telefon",stiti voi intregul torent de discutii a la asl pls gen.
Si cum omul dorea sa ma cunoasca am inceput sa vorbesc de filosofie si de varii concepte.
La sfarsit a fugit din club la ora 4 dimineata.
Insa asta nu e tot.Nu mai avea nici un ban,dorea un one night stand si probabil era o onoare pentru mine sa-i platesc si taxiul si sa-i ofer si o noapte de uitat.Dar uite ca filosofia e un mare turn off pentru tipi,asa ca omul a preferat sa inghete o ora in pasajul de la Universitatii,pana la deschiderea liniilor de metrou,doar ca sa nu mai auda de filosofie.

Si un subcapitol: Barbatii sunt atenti la detalii

Probabil ca au rasfoit si ei reviste de femei si au observat ca primesc bila neagra*in traducere libera: no sex for you sir* daca nu observa cele mai mici detalii.
Am decis sa adopt o tinuta feminina *fusta si camasa* in detrimentul blugilor.Un coleg se apropie de mine si face:
-Wow,porti fusta.
-Cat spirit de observatie
-De ce?
-Uneori domnule X,in functie de fazele lunii,ne mai apuca si pe noi dorinta de a fi feminine.
-Dar sa stii ca tu esti prea emo ca sa porti fusta.

Recunosc,am ramas fara replica.Cei care ma cunosc stiu ca nu am nici temperamentul ,nici aspectul unui emo.Asa ca uneori oamenii folosesc cuvinte care sunt la moda,desi nu le inteleg sensul.

Pentru ca a fost de curand ziua barbatului,vreau sa multumesc pe aceasta cale tuturor plantelor agatatoare masculine care mi-au amintit inca o data de barbatii adevarati care sunt subiecte de romane contemporane,care iti fura un zambet,care stiu sa poarte un dialog inteligent si care te fac sa-ti descoperi noi laturi ale personalitatii,pe scurt oamenii cu care evoluezi.

Inchei cu: make love,not wow.

3 comentarii: