duminică, 6 martie 2011

Ipocrizie, Satan si-un futalau.

Deja am ajuns sa consider o saptamana pierduta una in care nu ma-ntreaba cineva daca nu-s satanista din cauza muzicii pe care-o ascult. Da, ascult rock, si desi nu-mi plac toti poserii care au impresia ca c-o cruce-ntoarsa si niste pseudo-sange de virgina se face muzica, am momente in care mai ascult si Black Metal. Nu intotdeauna si nu orice, da' uneori chiar imi face bine. (incercati norwegian Black. Nu d-asta tocmai cunoscut. au niste trupe underground, mai viking--oriented, de-ti vine sa-i iei acasa).

Ei, si nu demult, discutand pe tema asta cu cineva, imi arunca respectivu' amic o mutra de-aia gen "I'm disappointed in you/ You broke my heart/ I trusted you/ labalabalaba." Mbon, ce sa zic, ata ete, mon cher, daca tu ai impresia ca pt ca ascult ce ascult nu se mai merita sa fim prieteni, ai dreptate. nu mai meriti.

Ei, da' apoi mi-a picat mie fisa care e de fapt problema. Omu' asta ma evita complet pe tema asta ca, vezi-Doamne I'm the spawn of Satan and all that shit (ca sa ne-ntelegem bine: Nu-s. Nu-s nici macar satanista, stati calmi), iar el e trimisu' lui Doamne-Doamne pentru a-mi salva sufletul pacatos, dar... exista un dar. Si nu cadou. Omu' asta, religiosu' lu' peste, parintele Sfintenius, f*te tot ce prinde. Si cand nu f*te, viseaza ca f*te si o freaca sarguincios (mda, I know people who know people who know).

Hopa. Frana. Stai asa ma vere, tu-mi reprosezi mie ca asa si pe dincolo da' tu babardesti tot ce misca? d-apoi p-aia din Biblie cu "Sa nu fii desfranat" n-o mai stii? Nu zic ca vai Doamne, e pacat sa faci sex samd, da' daca tu te dai pios si-mi urli-n creier ca m-asteapta focurile iadului (Hi Lu!), explica-mi si mie: cu ce esti tu mai bun? cu ce pacatuiesti tu mai putin decat (presupusele) mele greseli? sau cum e acum? Ne alegem ce ne place din Biblie si restu' da-o-ncolo, ca nu ne convine? Suntem crestini part-time?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu