sâmbătă, 12 martie 2011

Urari de Ziua Femeii

din marea de comentarii absolut defazate pe care le tot primesc in ultimu' timp de la un nene nu tocmai pe creanga lui (aka stalkeru' o sa vi-l prezint mai pe larg zilele astea, dupa ce le arat comentariile si alor lui, just for the fun of it that is), unul dintre ultimele pe care le-a lasat m-a nelamurit complet.


bun, acum. Ma lamureste si pe mine cineva CE inseamna aia? Si-l ajuta careva pe sarmanul nefericit sa-nvete macar semnele de punctuatie?

Avem valoare, mai nene.

13 comentarii:

  1. Eu inteleg un lucru...e un domn stalkeru tau. Un mic Liiceanu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, nu-i asa? Mare om, mare caracter, dom'ne.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma stii deja,imi place sa promovez tinerele talente si am avut si eu parte de my five minutes of popularity,acest demigod si-a raspandit geniul sau lingvistic si peste noi,muritorii de rand.Si ca o vedeta ce se respecta,am avut "oroarea" de a-l cunoaste sub mai multe nume de scene.Caci mi-a acordat atentie.Era si timpul,de mult nu mai rasesem cu lacrimi.Si pentru deliciul publicului,mi-a trimis
    declaratii de dragoste de pe 6 conturi diferite,pe care le-am reported cu cea mai mare satisfactie

    Pregatiti-va pentru o sesiune de ras.

    Round 1: 23 February at 19:53 Report
    ps vezi ca mai am profile eu sunt smecher de smecher ma stie toata lumea si fbi si politia romana da io sti dc rezist amcredinta in Dumnezeu vba lu fernando in melodia de la sfarsit de o canta el in tren cu pocaintza
    http://www.youtube.com/watch?v=c0v2nz9DrMI
    io cred in isus hristos nu in satana ca voi rocari astia

    da tu vrei sa te faci psiholoaga de aia dak vrei vin la tn sa ma tratezi sa ma faci bine dak se mai poate sa faci practica pe mn poate ma faci bine
    dak vrei imi spui si kand e vin lla bucuresti imi da parinti avionu ca e doctori si am si venit....

    RăspundețiȘtergere
  4. Round 2:

    23 February at 19:57 Report
    sunt student la informatica la universitatea de vest din timisoara cea mai renumita din vest la informatica si in vara vreau sa dau fie la psiho fie la jurna tot la univ.de vest
    imi pare sincer rau ca atunci cand m-am vazut cu ana nu i-am tras-o as fi avut acuma un copil cu ea probabil si sa vedem dak mi-ar mai fi facut asa io sunt gogaie prietenu lu gogaie smecher de smecher mafiot de mafiot dak vreau cumpar toata tara asta eu si bercea mondialu...


    Round 3: 23 February at 19:59 Report
    deci aia vrusai sa spun ca io fac 2 facultati ca spuma spuma universitara fac facultatile la timisoara ca e mai aproape casa da veneam si la bucuresti dak era ca eu am banu nu e problema eu am fetite cate vreau akolo la timisoara 5 10 pe noapte


    Round 4: 23 February at 19:03 Report
    http://www.youtube.com/watch?v=vWA9612ZOzo

    o manea de la gogaie baiatu care va face cacatu praf la timisoara cu 2 facultati...eu smecher de smecher mafiot de mafiot mi s-a sculat la ana anu trecut odata....

    RăspundețiȘtergere
  5. Round 5: 23 February at 13:14 Report
    am parintzi cu bani io cheltui 5000 de euro intr-o zi am fetitze tot ce vreau vagaboande cate vreau becali e mic copil...


    Round 6: 23 February at 11:56 Report
    da io dc crezi ca nu am prieteni?
    poate ca e mai bn ma distrez singur ascult muzica singur ma imbat singur intr-un fel e mai bn sincer....

    (this is my favourite comment-vezi si tu cum se contrazice....=)) loved this comment)

    Round 7: (aici nu te-a mai pomenit pe tine,mi-a acordat atentie in exclusivitate)

    23 February at 11:53 Report
    da sa-mi faci si mie un masaj erotic vrei?
    sau o laba cu temei si dupa sa-mi bei ce imi curge din laba

    RăspundețiȘtergere
  6. Round 8: 23 February at 11:35 Report
    strainilor,dar din cate stiu eu facebook de asta e facut ptr a cunoaste prieteni noi sau cel putin ptr asta il folosesc eu sau si ptr asta
    spunr-i anei te rog frumos ca poate ar face mai bine sa ma lase in pace o periaoda eu stiu enspemi de ani de acuma inkolo si eu la fel pe ea
    cat despre faza cu cocalari ai noroc sa sunt de treaba altfel as putea sa te dau in judecata indiferent cine ai fi tu
    a si mai spune-i lu ana ca mie nu-mi plac persoanele de genu care mi se dau prieteni adevarati,dar nu dau nici macar un semn de viata sa ma intrebe ce mai fac cam atat,deci cam de asta am facut ce am facut se lauda peste tot ca i-am fost ca un frate si un prieten drag,dar toata vara odata macar nu m-a intrebat ce mai fac sau chesti de genu
    asta nu e prietenia dupa principile mele.... .
    23 February at 11:47 Report
    il sti pe gogaie
    smecher de smecher mafiot de mafiot
    asa zi lu ana banana aia ca eu fac 2 facultati la timisoara unde voi face cacatu praf cu 2 facultati ca ia nare 2 are una da io gogaie smecher de smecher mafiot de mafiot fac 2 si nu la particulara sau smecheri de alea ci la stat la universitatea de vest din timisoara....cea mai tare in facultati... .
    23 February at 11:54 Report
    si dute-n mm tu....

    RăspundețiȘtergere
  7. Round 9: 23 February at 11:51 Report
    eu sunt gogaie tovarasu lu gogaie
    da zicic ca sunt cocalar da si matale esti cam pipitza
    de pe care centura sa te culeg si cat e socru?


    *priveste aici cum infloreste limba romana...epic*

    RăspundețiȘtergere
  8. Geez! credeam ca numai eu am o problema cu el, da' vad ca se extinde mai ceva ca o epidemie de varicela la gradinita. Mbun. Mi-a cam ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci ăsta vorbeşte de puradei făcuţi cu femei de care nu s-a atins şi pe care înţeleg că nu le-a întâlnit. Am înţeles bine? Sincer, cred că mai am cartea de vizită a unuia dintre doctorii de la Laboratorul de Sănătate Mentală a sectorului 4, cel care se ocupă de drogaţi. Nu ştiu ce ia băiatul ăsta, dar e clar că e marfă bună...şi că are nevoie de ajutor serios.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ BogDan- dap, ai inteles perfect. din pacate, tare ma tem ca e numai cireasa de pe tort.

    RăspundețiȘtergere
  11. =))
    Da. Tocmai i-am raportat două conturi, mă plictisisem să primesc videoclipuri cu ţigani, plus poze cu penişi. N-am speranţe că FB i le va bloca de tot, dar cine ştie, eu le-am ataşat şi descrierea situaţiei :))
    Una peste alta, individul mă distrează. Trebuie să-i fie foarte greu, pare născut din părinţi beţivi, cu palma grea.
    Cred că mi-ar plăcea să ne vedem amândoi la o bere, am povesti una-alta timp de câteva secunde :))
    Oricum, este pozitiv că dă la psihologie, cei de acolo au nevoie de material didactic :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Double "u", T and F, mate!? =)) Is this guy for real?

    RăspundețiȘtergere
  13. Yeap, mate, extremely for real. About the Double "u", T and F, couldn't have said it better myself

    RăspundețiȘtergere