De fiecare data cand primesc invitatie la vreun concert/expozitie etc. pe facebook, eu chiar intru sa vad despre ce e vorba. Si vad acolo o groaza de da-uri, si de fiecare data ma intreb unde intra aia 1000 de oameni care au zis ca vin. Apoi ma duc la concert, si vad clubul gol.
Ma lamureste si pe mine cineva de ce ai spune pe facebook "da" atata timp cat tu nu intentionezi sa mergi? Sau sunt eu aia cu probleme si chiar e anormal sa te gandesti inainte sa dai click pe ceva?
Toate event-urile alea nu is facute doar de dragul de a fi "promovate" pe facebook, ci uneori si pentru a-ti face o idee despre numarul de oameni care vin.
In plus, eu ma uit destul de des sa vad cine mai da pe acolo, poate cine stie, se aduna ceva oameni de care n-am mai auzit de mult, si ne strangem la un pahar de vorba..
Anyway.. the main point is.. think before click-ing people! Si folositi facebook-ul corect, nu-l mai transformati in concurs de care are cele mai multe poze (eventual in fata oglinzii), care ajunge la cele mai multe evenimente, sau care are cat mai multe cauze pe wall..
Ma lamureste si pe mine cineva de ce ai spune pe facebook "da" atata timp cat tu nu intentionezi sa mergi? Sau sunt eu aia cu probleme si chiar e anormal sa te gandesti inainte sa dai click pe ceva?
Toate event-urile alea nu is facute doar de dragul de a fi "promovate" pe facebook, ci uneori si pentru a-ti face o idee despre numarul de oameni care vin.
In plus, eu ma uit destul de des sa vad cine mai da pe acolo, poate cine stie, se aduna ceva oameni de care n-am mai auzit de mult, si ne strangem la un pahar de vorba..
Anyway.. the main point is.. think before click-ing people! Si folositi facebook-ul corect, nu-l mai transformati in concurs de care are cele mai multe poze (eventual in fata oglinzii), care ajunge la cele mai multe evenimente, sau care are cat mai multe cauze pe wall..
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu