miercuri, 19 octombrie 2011

Le search thread

chestii pe care le cauta lumea de ajunge pe blogul asta, pe care le-am tot notat dar n-am apucat sa le pun intr-o forma mai decenta pana acum. some are pretty weird

cum se scoate sonda cook- cu grija, banuiesc (apropo, de ce ar ajunge cineva aici cautand dupa asta??)

dragos ureche style- nu stiu cine e Dragos Ureche, si nici ce stil are. sorry :( (si nici nu ma obosesc sa caut)

poze nud dragos- uhm, n-am de-astea. cere si tu direct la sursa. whoever that may be. (o fi tot Dragos de dinainte? ca IP-ul nu-i acelasi) 

site: blogspot.com "nu am prieteni"- eu am dar nu-i dau la nimeni! you're pretty sad lil munchkin, aren't u? 

matthew gray gubler jackets with elbow patches- stiu, mega- hot, nu? 

matthew gray gubler hair- destul de lungut, dar i se potriveste. de ala din nas nu stiu. 

"aaron stainthorpe" short hair- sa speram ca nu, ca se duce pe p**a tot farmecu. Dar de ce i-ai pus numele in ghilimele, de zici ca-i pseudonim? sau cauti pseudo-Aaron Stainthorpe? sau Aaron Stainthorpe cu paru scurt nu mai e Aaron Stainthorpe? 

cel mai tare dracusor- yeap, m-ai gasit. nice to meet you. 

dracusori belicosi urari de ziua femei- femeiI, 'tu-i ma-sa mare de gramatica, femeiI!

manowar liviu- nope, sorry, wrong place, cauta la Filozofie pe Bordura.
  
tatuaje dracusori- because who doesn't want good ol' Lucifer branded on his skin? 

vis urat- sa moara Eric Adams, Bruce Dickinson sau Rob Halford

canibalism in romania- inca nu, even the zombie apocalypse is late here (also, de ce stoiu lu' Thor ai cauta asa ceva??)

Pu*a- Moneda nationala din Botswana.


also, de ce am 27 de accesari din Iran? :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu