duminică, 27 iulie 2008

D'ale CFR-ului

Miercuri noaptea mi-am returnat mirificul hoit de la Bucuresti. Si inca bolesc pe tema asta?
De ce? pentru ca CFR-ul o cam suge. Cam tare. Trenurile alea sunt mai batrane ca strabunica-mea, si asta e ceva. Asa ca bineinteles ca geamurile se inchid din parti. Si usile la fel.
Trage-i nenicule curent 5 ore in mijlocu noptii... Inca ma dor urechile, gatul, capul, si ar mai fi cateva chestii nu tocmai demne de mentionat aici. In fine.

Trecand peste nesimtirea CFRista, ajungem la cea "calatorista". Care e si ea. Multa. Cand am
intrat in vagon, pe cele doua (jeguri de) banchete, un nene si o tanti, intinsi ca la ma-sa pe tarla. fiecare p-o bancheta, deja adormiti pe jumate desi abia se urcasera (trenu din Bucuresti pleca). Bineinteles ca nu le-a convenit indrazneala noastra nesimtita de a ne revendica locurile pe care le platisem. Chiar asa, cum de-am indraznit?

Bagajele, ca stapanii. aveau stimabilii bagajele intinse pe ambele suporturi. Cu chiu cu vai am reusit sa ne-nghesuim si noi gentile. Doua, mici. Da' stai, ca n-am terminat. Mai urca inca un cuplu. Dupa tevatura cu bagajele, se pune tanti jos. Si nu-i convenea NIMIC. A comentat o ora incontinuu.

Intre timp s-a mai urcat un tip, rocker. Venea de la concertu' Metallica pe care eu l-am ratat la mustata. Si bineinteles, curioasa am inceput sa-l intreb ce si cum. Acu' baba nu mai avea de comentat. In schimb vroia sa doarma. Mdea. Am iesit pe coridor sa vorbim. Cand ne-am intors, stimabila isi intinsese picioarele pe scaunul meu. Incaltata. Asa ca pur si simplu m-am asezat pe picioarele ei. Iar scandal, of course.

Mai tarziu am inceput sa-mi dau mesaje cu Shadowalive. Aveam tel pe silentios asa ca nu facea zgomot. dar pe ea, frate, o deranja ca tastam. SE AUZEA!! In ritmu asta cred ca in curand avea sa auda si copiii africani murind de foame.

Asa ca, da, CFR suge. Si nu-mi spuneti sa merg cu masina. pentru ca nu suport.

Un comentariu:

  1. si daca mergi pe jos pana la Bucuresti? e doar o idee... Stiu si eu ca sunt multi oameni nesimtiti in Romania, dar ce sa le faci... Ai grija!

    RăspundețiȘtergere