miercuri, 2 iulie 2008

Picture time

Pentru ca o imagine face cat o mie de cuvinte, si n-ar avea niciun haz daca n-ati vedea si voi:)


















snif... mi-a curs o lacrima. da as plange de-a binelea daca ai si sti sa scrii...

*facuta intr-un cimitir, pe cavoul unui de-acum decedat cetatean, de etnie rroma (nu ca ar avea vreo relevanta, doar nu el a scris....). culmea e ca acel v-am e scris corect.




















si eu te iubsc... te iubsc ATAT de mult incat mai mai ca-mi vine sa te-nvat cum sa scrii...

stiti ce e culmea? ca s-au umplut magazinele de inimioare de-astea deficitare de e-uri *...

dac-as primi una de la iubit i-as da cu ea in cap. macar sa te uiti la ce cumperi, drace.

*acum m-am prins eu ce e cu inimioara asta... e de-aia naturala, fara aditivi si e-uri. e buna la sanatate deci. asta inseamna ca daruirea ei cuiva semnifica grija pentru sanatatea persoanei respective, n'est-ce pas? :))




si, intr-o zi, suparata pe strudel, placinta si-a luat dupa ea stafidele, branza, urda, si ce-o mai fi, si-a ridicat foile ca pe rochii si-a zis: "pana aici! ma mut la mama" care sta tocmai la complexul Lido, langa Artego....

PS: ultima poza are o calitate mai slaba, e facuta cu telefonul... scuze...

Un comentariu: