miercuri, 9 iulie 2008

Dracusor cu draci

Azi am draci pe toata lumea. De la cretinul de Minister cu circul de bac, la Orbit-vanzatoarea care a recidivat azi (poate va spun ce si cum mai tarziu), la idiotul meu de jeg de fost, la cersetori.
Mai ales cersetorii... care depasesc orice limita a bunului simt.
Nu zic, sunt si cei care chiar au nevoie de ajutor, si d-aia imi pare rau. Aici in oras e un batran, de cand sunt mica cerseste. A ramas aproape la fel, poate doar e mai garbov de trecerea anilor si de apasarea greutatilor. De el imi pare rau, mai ales ca de obicei cere mancare, nu bani. Si de cate ori ii dai, iti multumeste cu lacrimi in ochi...
Dar nu despre el e vorba aici. Mai sunt si aia de zici ca-s desprinsi din Filantropica lui Caranfil. Aia pe care-i doare-n p**a de tine, pentru care esti doar un alt fraier de la care sa mai stoarca niste bani.

Exemplul nr 1: acum ceva timp, in Bucuresti, in Metrou. ma urcasem la Unirii, sa cobor in Grozavesti. Urca pe la Izvor parca, un pustiulica, rrom, cu cartonasul aferent: sunt orfan, am taspe mii de frati (nota bene pentru ma-ta care aparent e in cer: use za condom), murim de foame, etc scl, bla bla. stiti voi. si , binenteles, era si infirm : spunea ca e surdomut. In fine. s-a dat jos si el tot la Grovazesti. stateam sa trec strada s-o iau spre Carrefour, tipul cu mine la stop. De langa noi, o masina astepta la semafor. Gagiul de la volan, coca de Bucale, asculta manele. Tare. Asa ca adorabilul meu surdo-mut dadea din cap pe oribila lalaiala. Aha, esti tu surdo-mut cum sunt eu Alexandru cel Mare. asa ca ma aproprii prin spate si ii urlu un "bau" cat toate zilele. bine-nteles ca mi-am luat injuraturi cu caru... bine ca am dat de tata ca-mi luam dracu si vreo cafteala...

Expl nr 2: azi, am zis sa ma duc pe la bunicu, sa-i fac ceva de mancare si ca-mi era dor de vecin .
intru intr-un magazin sa iau niste paste (macaroane cu branza ftw- sunt usor de facut si ii plac) si inca niste maruntisuri. m-a costat o suma exacta, 10 RON. cand sa ies... un ciutan cam colorat (o fi fost de la mizerie) "taaaaaaaaaaaaaantiiiiiiiiiiiii" (n-accept sa-mi zica tanti decat Shadow, si asta pentru ca e modul nostru de adresare- no "fata" between us) "da si mie un baaaaaaaaaaaaaan" (eu m-am jurat ca-ntr-o zi o sa-i dau unuia o moneda de 1 ban). amuzata, ii zic "n-am ma, nu imi dadu rest, n-am nimic marunt" "taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... hai ca stiu ca ai" "n-am ma nu intelegi?" intre timp, mai vine una mica "imi dati si mie ceva marunt?" la care pustiu (niciunu n-avea mai mult de 10 ani) o pocneste tare in cap "tu nu mai cere ca aici eu cer". nu stiu de ce dar asta m-a revoltat. si am plecat, scarbita.

nu stiu de ce, dar vreau afara... vreau in Nord... stiu, au ajuns ai nostri mandri prestatori de-ntinsu' mainii si-n zona respectiva. Dar macar aia au votca buna. Perkele, ce pixu meu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu