joi, 3 iulie 2008

Nesimtirea n-are varsta

va spuneam ieri de tanti vanzatoarea care spunea cu seninatate ca "tinerii sunt nesimtiti". c-aia mai batrani n-ori fi...

azi am dat ultima proba de bac, engleza (nema sport, glezna in pioneze). in sala cu noi, 3 persoane trecute bine de varsta balzaciana a femeii, care sa dea si ei bacu. ok, nicio problema, nu stau sa judec eu asa ceva. each to his own.

unul din tipi, genul de cocalar de varsta mijlocie (35- 40 as zice), imbracat in alb bineinteles, cu una parte par si trei parti gel in cap, ochelari "shukari", ghiul, bla. slab, inalt. mi-a sarit in ochi (sau de fapt in nari) pentru ca putzea. mirosea fratilor, mai rau ca o ghena. in fine, dincolo de asta.

ne aseaza pe noi in banci, eu prima banca de la geam, el a doua de la perete. deci aveam "vedere buna" in zona lui. din intamplare, in timp ce asteptam subiectele, imi pica ochii pe saraca banca ce n-avea nicio vina sa suporte asa putoare, si pe mandrul ei ocupant. ce credeti ca face nenea? scoate tacticos guma din gura (ciolfaia de se auzea pana la mine), o face cocolos, si... o lipeste sub tablia mesei...

n-am mai zis nimic. dar la asa ceva nici N-AI ce zice. inghiti si taci. dupa care vii acasa si te plangi pe blog....

2 comentarii:

  1. pff, oameni fara bun simt... ce sa le ceri. Daca eram si eu in sala cu ala ii ziceam vreo doua (trei). Dar asta-i Romania si ne ocupa tot timpul!(vorba lu' Badea)

    RăspundețiȘtergere
  2. si ne mai intrebam de ce "astia micii" se poarta asa cum se poarta.. se pare ca problema are radacini ceva mai.. adanci

    RăspundețiȘtergere