vineri, 4 iulie 2008

Vanzatoarea reloaded

Unul din piticii mei e uleiul de corp. De obicei, folosesc Johnson's de bebelusi (nu radea!) cu levantica. Mi se pare cel mai bun, miroase frumos si iti face pielea fina (nu, nu-s platita pt postul asta).
Dar sa revenim: cum ramasesem mai zilele trecute fara, uschiu la magazin sa cumpar.
Intru in magazin, dau buna ziua, si cer.
Imi da tipa sticluta transparenta cu capac mov, dau sa platesc cand observ ceva:
"Nu va suparati, dar asta e sampon"
"Pai, nu mai avem ulei de corp"
"Dar eu d-ala vreau"
"Pai da, dar oricum e acelasi lucru"
o.O
O.o
O.O
Nu mai zic nimic, las sticla pe masa si plec.
Cum puii mei sa fie acelasi lucru? tare-as vrea sa te vad pe tine tanti spalandu-te cu ulei de corp pe cap. De fapt poti folosi si spermicid pe post de gel de dus dinspre partea mea. Da cand clientu iti cere ceva, da-i aia, nu pe ma-sa mare lu' dracu.

Un comentariu: