duminică, 13 iulie 2008

Sunt si-astia tot bani, nu?

Va ziceam ca tanti vanzatoarea a recidivat. adica mi-a dat rest 5,5 lei in monede de 0,5 lei. cu mentiunea ca "tot bani sunt si astia, nu?" stiam ca are rest si de hartie, si c-a facut-o doar sa ma enerveze.
Asa ca stai tu tanti ca ti-o coc eu. Noroc ca am o prietena care lucreaza la banca.
Azi dimineata, minunata era de tura la magazin. intru eu, toata numai un zambet, cu o geanta relativ mare dupa mine. Mici cumparaturi. Vreo 2, 55 lei in total.
I-am platit... In monede de 1 ban. Pentru ca si astia sunt tot bani, nu? Pacat ca nu i-am putut face poze lu tanti. A facut o fataaaaaaaaaaaaaaaa..... de milioane.
Iar eu am febra musculara de la atatea monede carate. Just Kidding. Dang, iar mi-au dat cornitele... ma duc sa le-ascund.

Un comentariu:

  1. genial.. deci pe bune! tot asa ma gandeam sa platesc si eu abonamentul la o oarecare firma.. "furnizoare" de internet :))

    RăspundețiȘtergere