joi, 3 iulie 2008

Familia Bocanici

Familia Bocanici locuieste in acelasi bloc cu bunicul meu, in apartamentul de deasupra. stau acolo de vreo 9 ani, cred. Bineinteles, numele lor adevarat nu e Bocanici. Nu conteaza cum ii cheama. O sa vedeti voi de ce le-am zis asa. Dar s-o luam cu inceputul.

Bunicul meu sta foarte aproape de gara. Ajungi in 5 minute. Asa ca de cate ori trebuie sa plec cu vreun tren de noaptea/ dimineata, aterizez pe canapea la bunicul. Nu ca de la mine pana la gara ar fi cine stie ce distanta. Cam 15 minute de mers. Da', ce sa faci, la ora 3 AM si alea 10 minute de somn in plus conteazaaaaaaaaaa...

Ultima oara cand am dormit acolo a fost pe la sfarsitul lui martie. Aveam la 5 si un sfert tren spre Bucuresti. Am pus ceasul la 4, am zis ca fac un dus, beau o cafea, e totul ok. Ei bine, am ajuns sa ma trezesc pe la 3 si 20. nu, n-am pus ceasul ca berbecu mai devreme si nici nu ma bantuia insomnia. Dar la ora aia, stimabilul nostru vecin... gaurea cu bormasina!!! Da, da, la 3 dimineata. CE MAMA DRACU AI DE GAURIT LA 3 DIMINEATA DESTEPTULE?

Pe la 4 fara 5 a incetat si el. Bunicul zice ca face asta mereu asa ca el s-a obisnuit deja. Eu nu. Nu inteleg, sincer, ce poti face la ora aia. M-am tot gandit eu in tren, cu castile ancorate-n urechi si lasand la o parte romanul meu favorit (Empire Falls), caci era un mister ce trebuia musai deslusit. Si m-am prins. E vreun fetis ciudat pe care-l are cu nevasta-sa. Saraca femeie. Sau poate de el o fi rau.

Dar Bocanicii nu fac asta doar in miezul noptii... Oricand, la orice ora, bocane, repara, sparg sau ce mama dracu or face. L-au inundat pe bunicu de vreo 4 ori. Si cand nu fac asta, el rade ca o turma de hipopotami. Macar aia au bun simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu