joi, 3 iulie 2008

sisteme, sisteme.. romanesti

Imi cer scuze de acum cititorilor acestui post pentru eventualul limbaj neadecvat pe care il voi folosi, dar sunt mult prea nervoasa.

M-am saturat de sistemul de invatamant romanesc, m-am saturat de PCR (pentru cei neavizati: Pile, Cunostinte, Relatii) m-am saturat de mita, de ideea de a exista elevi "de sacrificiu", m-am saturat de tot. Mi s-a luat sa vad ca persoane care sunt corigente pe timpul liceului ia 10 la BAC, mi s-a luat sa vad ca persoane care nici nu dau toate probele ia 10.

M-am saturat de voi, copii cretini care asteptati sa va rezolve parintii toate problemele, m-am saturat de tine, Minister al Invatamantului si de ideile tale cretine.. si explicatiile si mai cretine. M-am saturat sa fiu "de sacrificiu" pentru ca nu am nici un punct pus pe foaia cu notele de examen. Imi bag picioarele in Sistemul de Invatamant romanesc, imi bag picioarele in PCR, imi bag picioarele in toti incultii care se mandresc ca au dat 1000$ si au luat examenele cu 10.

M-am saturat sa ocupati locurile la facultati cu mediile voastre ingrasate din pusculita "lu' tata", m-am saturat sa ma impiedic de voi pe strada. YOU CAN ALL GO AND SHOOT YOURSELVES!

THE END.

4 comentarii:

  1. hey Ana, ai dreptate, serios. Dar parintii ar face orice pt copilul lor... sa fim realisti, toata Romania este corupta. Fara pile nu poti face mai nimic. Cei care au avut pile la bac (presupun ca in general de asta este vorva) sa-si depuna dosarul doar, cu acea nota umflata cu tot. Ceilalti care sunt destepti si au incredere in fortele proprii sa dea admitere la facultate. Depinde de fiecare... inca o data, viata e nedreapta, vom intampina mult mai multe care nu ne convine si nu vom avea ce le face... Chill girl! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Era comentariul Rominei, blondo, uita-te la semnatura... dar da, ai dreptate...

    RăspundețiȘtergere
  3. oopsy :D scuze... si te rog mumos, nu ma face blonda :| nu mai suntem colege so I can kick u'r aSS any time >:)

    RăspundețiȘtergere