luni, 7 iulie 2008

dumb shit stupid people

Azi sunt intr-o dispozitie buna de a omori pe cineva... nu pe cineva anume, pe oricine!
merg pe strada si duduia din fata se opreste in mijlocul intersectiei sa-si scoata telefonul ce suna insistent, si eu ma intreb pe unde sa o ocolesc ca e lume in toate partile...

ma pregatesc sa ies din magazin si tanti din fata se opreste exact in fata usii ca a uitat sa-i strige vanzatoarei sa vina la o cafea mai tarziu. Nu vreau sa "fiu mai catolica decat Papa", dar de unde atata nesimtire? Unde au invatat specimenele astea cum ca ar fi singurele pe pamant si ca toata lumea trebuie sa astepte la coada lor?

Asa.. ce mai e? Ah, da.. Stau cu Moranna in statie sa asteptam un troleu.. si trec 2 trolee fara sa opreasca, si fara sa fie defecte sau mai stiu eu ce.. oricum ideea e ca merg mai departe fara a avea un motiv plauzibil pentru a nu opri in amarata aia de statie. Am obosit sa incerc sa inteleg de ce se intampla toate ciudateniile astea.

Asa, ideea principala e ca: cititi si voi dom'ne ghidul bunelor maniere!
Asa, asta a fost un post pentru a-mi varsa eu toata enervarea acumulata pe ziua de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu